Magyarán megmondva...

Jöttünk, láttunk, lefordítottuk - és ettől kezdve nincs felfordulás.

Naptár

május 2019
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Rovatok

Értesítések

Régebbi bejegyzések

Egy újabb kínzó kérdés

2007.11.14. 23:33 - ssybaf

Vajon mi a hiba a képen látható, Nissan szervizkönyvból származó képen? Haladóknak: mi lehet a hiba oka? Ide kattintva nagyban is megtekinthető a kép.

A bejegyzés trackback címe:

https://ofszetmagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr26229489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bálint 2007.11.15. 06:19:28

A kormány üvegből készült, mert a tervező nem volt nagyon okos.

HorvathRobi 2007.11.15. 10:46:13

Bálint jó irányban indult el a kormánnyal kapcsolatban, a Renault embléma valószínűleg azért van ott, mert a Nissan és a Renault bizonyos modelljei csak az emblémában különböznek egymástól. (én a Note-ra tippelek)

ssybaf 2007.11.15. 12:26:10

Én nem tudom, hogy Bálint jó irányba akart-e elindulni, de végül Robi mondta ki az igazságot, szóval oda felírva+1 sör. Annyival finomítanám, hogy a Renault konszern megvette a Nissant, amikor az a csőd közelében volt, és azóta nagy az összeolvadás. Pl. Nissan kezelési forrásszövegében láttam odatévedt francia forrásmondatot, meg nyilván a két autó szervizkönyve között sem véletlenül tudnak a képek vándorolni (nyilván Harley Davidson logós képet nem nagyon fogunk találni Nissan könyvben).

fkincows 2007.11.23. 22:33:21

A történet lényege, hogy van a Nissannak három modellje, melyet a Renaut gyárt (hiszen a céget is a Renault mentette meg azzal, hogy Nissan gyártmányú alvázakat rendelt autóihoz), hogy pótolják a Nissan nagy sikerű kisbuszait (Vanette Cargo, Serena) több-kevesebb sikerrel. Ezek a Kubistar (Kangoo), Primastar (Traffic) és Interstar (Master). Ebből a Primastar Opel logóval az orrán is készül Movano néven. Tény, hogy az értékesítési mutatók nem nagyon támasztják alá a három verzió létjogosultságát, de ugyanakkor az is tény, hogy jelenleg a Nissan kínálja Európa legnagyobb választékát a haszongépjármű piacon (és nem a Fiat, reklámozzák magukat bármennyire is). Az ilyen fajta közös 'gyermekeken' kívül rendkívül sok műszaki megoldást alkalmaznak egymás autóiban, illetve fejlesztenek közösen. Ilyen például a Renault elnyűhetetlen dCI motorja, mely sok Nissan motorháza alatt "dübörög", de ilyen a Renault által fejlesztett CVT 'robotváltó' is, de például a Renault sportosabb kivitelű autóihoz előszeretettel kölcsönzi a Nissan 350Z 3,5 literes V6-os erőforrását. A francoknak nem nagyon sikerül a sportos, lendületes motor.... Ha közelről megvizsgálunk egy Renault sportfutóművet, biza azon is fogunk találni japán 'hieroglifákat'. A Note Robi részéről olyan szinten állja csak meg a helyét, hogy tervezéskor felhasználták a Renault Modus némely elemeit, azonban a tervezés teljes egészében Japánban történt, ahogy a 2004-es bevezetése is. Azóta kicsit ráncfelvarrták, hogy az eltérő ízlésű európai népek se forduljanak kapásból sarkon a Nissan kereskedés kirakatánál.